Hotline a systémová podpora
Co je Hotline služba a podmínky, za jakých je poskytován
- • Služba Hotline pro produkt HELIOS iNuvio je poskytována pro proškolené uživatele systému HELIOS iNuvio, kteří jsou s námi ve smluvním vztahu souvisejícím s používáním nebo administrováním systému HELIOS iNuvio.
- • Cílem této služby je pomoci uživateli odstranit překážku, která brání v běžné práci se systémem HELIOS iNuvio poskytnutím potřebných informací v rozsahu cca 10-15 minut. Důvodem je nezbytnost zachování provozuschopnosti služby a umožnění všem uživatelům předání dotazů a požadavků.
- • Pokud nelze překážku/problém odstranit, je cílem hotline snaha odhalit podstatu problému a navrhnout následné možné řešení nebo další postup související s odstraněním problému.
- • Služba Hotline je služba placená prostřednictvím systémové podpory, je poskytována certifikovanými konzultanty naší firmy.
- • Hotline linka je poskytovaná telefonicky, e-mailem nebo vzdáleným přístupem, spojení aktivně startuje a ukončuje uživatel v průběhu telefonického hovoru.
Co neobsahuje služba Hotline ?
- • Školení - objasňování základních vlastností systému, které jsou předmětem produktových školení, nebo není jednoznačně uvedeno v dokumentaci. Hotline nemůže sloužit ke školení.
- • Konzultace - zásah do nastavení systému nebo do dat systému
- • Metodický návrh řešení přesahující cca 15 min, to je již započatá půlhodina konzultace. V takových případech se jedná o standardní placenou konzultaci fakturovanou dle aktuálního ceníku služeb.
- • Legislativní poradenství, účetní nebo daňové poradenství.
- • Poradenství v oblasti podnikových procesů
- • Instalace systému nebo jeho komponent
- • Oprava dat, zásahy do dat
- • Technické konzultace (instalace infrastruktury nebo jejich částí: SQL, OS, nástroje, včetně hledání a odstraňování problémů souvisejících s těmito částmi)
- • Technologické a integrační poradenství
- • Konzultace k produktům třetích stran (excel, bankovní SW, zařízení nebo nastavování certifikátů není možno považovat za hotline.
- • Nástroje přizpůsobení (tvorba sloupečků, nebo úprava tiskových formulářů), programové úpravy a nastavení systému
Aby nedošlo k nedorozumění: nebráníme se pomoct Vám. Nesmíme ale míchat placenou konzultační činnost s „pomocí v nouzi“ při běžné práci se systémem HELIOS.
Nemůžeme ani nahrazovat Vaše daňové poradce nebo správce systému – a vydávat to za hotline.
Stejné je to se školením – neproškolený uživatel se neorientuje a odpověď je doprovázená další a další otázkou. Neušetříte ani vy ani my. Protože takové „hotlajnové zaškolení“ trvá daleko déle a je méně efektivní než intenzivní, konkrétní zaškolení uživatele dle jeho potřeb.
Co všechno je součástí roční Systémové podpory (někdy také maintenance)
Pokud s námi máte uzavřenou smlouvu o Systémové podpoře a máte uhrazený roční poplatek za systémová podporu, potom Vám my a výrobce systému HELIOS dle smlouvy garantujeme:
- • soulad informačního systému s legislativou ČR (= update systému podle legislativních změn)
- • V souladu s vývojem systému rozšiřování funkcí u zakoupených modulů (= upgrade)
- • základní hotline pomoc prostřednictvím telefonu nebo e-mailu – pokrývá službu v rozsahu nezbytném pro identifikaci či návrh řešení dotazu
- • možnost řešení Vašich dotazů na hotline vzdáleným přístupem, bez nutnosti osobních návštěv konzultantů
- • on-line wikipedii - aktualizaci komplexní kontextové dokumentace, včetně elektronických průvodců, zasílání informací o novinkách, zásadních změnách apod.
- • technologickou garanci – kompatibilitu s podporovanými operačními systémy, databázovými nástroji a ostatními SW spolupracujícími s IS HELIOS